У Петричанському навчально-виховному комплексі 4 серпня 2013 року відбулись загальні збори працівників закладу, батьків та громадськості з таким порядком денним:
1. Звіт директора закладу про підсумки роботи НВК
за 2012 -2013 навчальний рік.
2. Оцінка діяльності директора за підсумками
2012-2013 навчального року.
Катренюк Марія Петрівна, директор
НВК зачитала звіт про свою діяльність протягом 2012/2013 навчального року.
У звіті було висвітлено такі питання:
1. Загальна інформація про навчально-виховний комплекс
2. Організація
навчально-виховного процесу
3.
Кадрове забезпечення
4. Методична робота
5.
Навчальна діяльність учнів
6. Виховна та позакласна робота
7.
Соціальний захист
8. Правове виховання
9. Співпраця з батьками
10.
Збереження і зміцнення здоров’я учнів, вихованців та працівників
11. Стан охорони праці та
безпеки життєдіяльності
12. Фінансово-господарська
діяльність
13.
Управлінська діяльність
На
завершення виступу директор Катренюк М.П. зробила висновки та запропонувала
шляхи реалізації завдань, які стоять перед навчальним закладом у наступному
навчальному році.
Батько Козачук О.М., подякував
всьому педагогічному колективу і директору навчально-виховного комплексу за
високий професіоналізм , людяність, доброту і відповідальність.
Збори ухвалили:
-
1.Розробити та впроваджувати у роботу навчально-виховного комплексу
проектну діяльність
Протягом року
- 2.Вдосконалити
організацію навчально-виховного процесу та виховної системи навчально-виховного
комплексу
Протягом року
-
3.Приділяти більше уваги розвитку у
дітей дошкільного та молодшого шкільного віку знань про природу та навколишнє
середовище
Протягом року
4.
Розширити та удосконалити роботу щодо організації
фізкультурно-оздоровчої роботи
Протягом
року
5.
Продовжити роботу з інформатизації закладу
Протягом року
-
6.Покращити матеріальну-технічну базу закладу
Протягом року
-
7.Дообладнати
покрівлю навчального закладу сніготримачами
Протягом року
8.Визнати роботу директора Петричанського
навчально-виховного комплексу за 2012-2013 навчальний рік на достатньому рівні.
|