З 8.04.13 по 12.04.13 року в Петричанському навчально-виховному комплексі був проведений тиждень психології під назвою: «Впусти психологію у своє серце».Мета тижня – створення позитивного психологічного клімату, розширення та насичення емоційного життя дітей та педагогів, розвиток інтересу до свого внутрішнього світу і світу іншої людини, розкриття творчого потенціалу учасників. План тижня включав різноманітні заняття з дітьми, батьками та педагогами. Всі ці заходи сприяли покращенню психологічного клімату у класних та педагогічному колективі, взаєморозумінню між всіма учасниками навчально-виховного процесу. Тиждень пройшов цікаво і невимушено. Діти та педагоги з інтересом приймали участь і у підготовці і у проведенні заходів. З учнями 4 класу, практичним психологом Сидоряк М.М. був проведений тренінг: «Усі люди різні, і кожна людина унікальна» , учасники вчилися розпізнавати процеси, які часто заважають усвідомленню унікальної неповторності кожної людини та позитивно сприймати себе і світ. З учнями 3 класу була проведена бесіда: «Чи вміємо ми прощати?», діти закріплювали знання слів співчуття, втіхи, вміння користуватися ними в реальних життєвих ситуаціях. Дітям дошкільної ланки було запропоновано намалювати свій настрій, де діти активно і творчо підійшли до виконання завдання. Для батьків старших дошкільників була підготовлена групова консультація на актуальну тему: «Поведінка дитини - це стиль спілкування в сім'ї», та тест «Які ми батьки?». На закінчення тижня психології був проведений тренінг для педагогів: « Збереження психічного здоров’я» , де педагоги набували навичок рефлексії в спілкуванні, мобілізації внутрішніх ресурсів та покращення настрою. Також на меті було проінформувати педагогів про наявні методи профілактики й боротьби зі стресом, сприяти формуванню практичних навичок володіння собою в різних ситуаціях, збагачувати свою психологічну компетентність. Неодмінними супутниками творчого процесу були гарний настрій, активні обговорення та дружні посмішки. Тиждень психології став справжнім святом для душі.
|