З метою спільної реалізації доброчинних, корисних справ для тих, хто їх потребує, зниження рівня байдужості до оточуючих, прояву доброзичливості, любові, поваги та виховання у дітей відповідальності за доручену справу з у Петричанському навчально-виховному комплексі з 17 квітня по 23 квітня проходила акція «Весняний тиждень добра».
Весняний тиждень добра стартував під девізом :
«Жити на землі – велике щастя,
Якого ти не помічав.
І пам’ятай, що ти – Людина,
Творець краси і добрих справ.»
У перший день проведення акції кожен учень написав на листочку одну добру справу, яку постарається виконати протягом тижня. Свої записи діти склали до «Скарбнички добрих справ».
На протязі тижня вчителі початкових класів провели з учнями години доброти і милосердя. Так, вчитель 2 класу Стругарь Лілія Петрівна підготувала годину спілкування «Людина починається з добра». Діти разом з вчителем аналізували уривки оповідань українських письменників і прийшли до висновку, що «людину красить не красиві слова, а красиві діла». Також учні оформили дерево мудрості, на якому прикріпили сердечка з прислів’ями про добро.
Учні 2 та 3 класів прийняли участь у конкурсі творчої роботи «Людина з добрим серцем і доброю душею». Свої думки вони мали змогу висловити у творах-роздумах, творах-розповідях. Найбільше розповідей було про бабусю.
А першокласники та діти дошкільного віку під керівництвом вчителя Воробець Л.А. та вихователя-методиста Козачук А.П. відвідали місцеву жительку Марусенко С.П. Діти та дорослі були вражені від гостинності та доброти Сідонії Прокопівни. Розповідь ветерана праці про своє нелегке життя нікого не залишила байдужим. Діти подарували бабусі квіти, виготовлені своїми руками. Господиня пригостила діточок цукерками та сфотографувалася з ними на згадку.
Завершенням Тижня добра було проведення з третьокласниками тренінгового заняття «Поспішайте робити добро». Практичний психолог Сидоряк Мар’яна Михайлівна дала дітям уявлення про душевну красу і душевне здоров’я людини, про значення добра для гармонії щастя. Учні під час роботи в групах вчилися допомагати та співчувати людям, визначали «помічників» та «ворогів» людської риси «доброти». Учні зробили висновок: необхідно, щоб завжди серця і душі всіх були відкриті для добрих справ.