Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності «Небезпека вдома й на вулиці. Основні правила поведінки» пройшов у Петричанському НВК з 13 травня по 18 травня 2013 року. На протязі тижня у кожного з педагогів було окреме завдання з даного напрямку. Суть проведення «Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності» полягає в ефективній організації навчально-виховного процесу, який дозволятиме дітям оволодіти основами знань про здоровий спосіб життя, формувати правила безпечної поведінки та дотримання їх у різних життєвих ситуаціях. Так, педагогами шкільного підрозділу було проведено міні лекторій під рубрикою «Це повинен знати кожний» : - «Безпечна поведінка біля відкритих водойм» - Піцул А.М. - «Отруєння грибами, рослинами та їх насінням» - Шелепюк С.М. - «Правила поведінки з вибухонебезпечними предметами» - Воробець Л.А. - «Правила поведінки поблизу електрощитової , лінії електропередач та у разі виявлення обірваного електричного дроту» - Стругарь Л.П. - «Правила переходу вулиці після висадки з транспорту. Безпека руху велосипедиста». Медична сестра Фратовчан А.В. провела годину спілкування з учнями початкових класів на тему «Перша допомога при сонячному (тепловому) ударі». Діти мали змогу дізнатися про шкідливість тривалого перебування на сонці та першу медичну допомогу при сонячному ударі. Практичним психологом Сидоряк М.М. було підготовлено відеофільм, відео сюжетів з питань цивільного захисту та безпеки життєдіяльності. На заключення тижня знань з основ безпеки життєдіяльності вихователь-методист Козачук А.П. та медична сестра Фратовчан А.В. підготували та провели семінар-практикум для педагогів «Перша допомога при травмах». Козачук А.П. розповіла про надання першої медичної допомоги при різних травмах, а Фратовчан А.П. продемонструвала медичні засоби, які знаходяться в аптечці та розповіла про антисептичні засоби та способи їх застосування. Також медична сестра практично продемонструвала види накладання пов’язок при травмах верхніх та нижніх кінцівок. Заходи, які проводилися на протязі тижня є своєрідним узагальненням знань дітей з особистої та колективної безпеки, які вони здобули протягом навчального року; вони не потребують суворої регламентації, а їхній зміст залежить від місцевих умов, традицій, видів загроз, особливостей території, професійного досвіду педагогів та підготовленості дітей. Вихователь-методист Козачук А.П.
|