За давньою легендою Прометей подарував людям вогонь, який повинен був зігрівати їх в холодні пори року, використовуватись для приготування їжі, освітлення. Він хотів полегшити їм життя, але Бог, дізнавшись, прогнівався. З цього часу вогонь не лише приносив користь людям, але став їх великим горем, інколи, навіть, забираючи життя їх самих.
Саме з метою навчання дітей Правилам пожежної безпеки та дотримання їх у повсякденному житті, виховання у дітей розуміння тяжких наслідків з причин порушення Правил пожежної безпеки та з метою навчання діяти в різноманітних надзвичайних та екстремальних ситуаціях у Петричанському НВК пройшов тиждень протипожежної безпеки «З вогнем не жартуй!».
Діти дошкільного та молодшого шкільного віку найчастіше самі стають причиною пожежі. Тому основним завданням є засвоєння елементарних правил пожежної безпеки. Учні 1-4 класів та дошкільнята мали можливість переглянути лялькову виставу «Вогонь – друг, чи – ворог?», яку підготували вихователі Козачук Юлія Миколаївна та Мельничук Анна Дмитрівна та помічники вихователів Гартман Марина Георгіївна та Васкан Юліана Петрівна Допомагала їм казкарка Овдеюк Марія Петрівна та музичний керівник Паламарюк Марія Василівна Казкові герої в ігровій та доступній формі допомогли учням засвоїти правила поведінки з вогнем.
Вчителі провели виховні години та бесіди. Так учні 1 класу (класовод Піцул Алла Марківна) стали учасниками уроку подорожі «Причини пожежі». Дітям було цікаво та корисно на прикладах з життєвих ситуацій визначити правила протипожежної безпеки. Другокласники (класовод Воробець Людмила Анатоліївна) на виховній годині «Коли вогонь стає ворогом» закріпили правила протипожежної безпеки, підготувавши інсценізацію вірша «Два півники». Учні третього класу (класовод Стругарь Лілія Петрівна) переглянули презентацію на тему «Причини виникнення пожежі», ознайомилися з правилами протипожежної безпеки, порядком дій у надзвичайних ситуаціях. Вікторина «Правила пожежної безпеки» захопила найстарших учнів початкової школи. Четвертокласники (класовод Шелепюк Світлана Михайлівна) з’ясовували причини виникнення пожежі, вчилися знаходити зв'язок між причиною та наслідком виникнення пожеж, висловлювали свої думки з приводу дій під час пожежі у власному будинку, розмірковували над різними небезпечними життєвими ситуаціями, які можуть виникати у разі необережного поводження з вогнем.
Життя людини єдине і неповторне. Завдання дорослих полягає в тому, що вони повинні навчити своїх вихованців цінити життя і оберігати його. |