В Петричанському НВК психологом Сидоряк М. М. був проведений психолого-педагогічний семінар – практикум на тему: «Роль педагога в формуванні позитивного соціального досвіду дітей». Метою семінару було підвищення компетентності в спілкуванні, розвиток невербальних способів спілкування, осмислення взаємодії з позиції партнера, розвиток здатності до ігрової поведінки, актуалізація конструктивних способів взаємодії, розвиток рис, які сприяють моделюванню ситуацій спілкування з дітьми девіантної поведінки. Адже, сьогодні закономірним постає питання про створення школи майбутнього, яка б плекала творчу особистість, забезпечувала б умови для повноцінного фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку вихованців, формувала б людину, здатну будувати демократичну державу. Діяльність педагога в основному обмежена визначеною формою роботи, тому між педагогом і дитиною існує дуже мало дотичних точок, а спільна діяльність є найбільш ефективним способом передачі досвіду й знань, культурного спадку, моральних принципів. |