30 грудня педагоги навчально-виховного комплексу на педагогічній раді визначали роль творчої діяльності педагога у педагогічній діяльності. Педагог має постійно шукати і впроваджувати новинки у своїй роботі, адже лише творчий педагог може виховати творчу дитину - така головна думка була педагогічного зібрання. Директор Марія Петрівна розпочала педраду виступом " Самореалізація творчого потенціалу особистості дитини на уроках чи заняттях художньо-естетичного циклу та в позакласній діяльності". Виступ супроводжувався презентацією. Активно педагоги відповідали на питання бліц-опитування "А я думаю..." Висновок був такий: Творчість - це діяльність, яка породжує нове, що відрізняється неповторністю, оригінальністю, унікальністю. Творчості можна навчитися, вона тісно пов`язана з педагогічною майстерністю. Всім сподобалась гра "Кути". Завдання для виконання у групах: написати основні риси творчого педагога; поміркувати, що заважає педагогу творити; визначити, що спонукає педагога творити; навести приклади творчості у роботі.
Учасники педради працювали з картками "Так" і "Ні", які необхідно було приклеїти у відповідне місце на аркуші "Творча дитина". Виконали завдання на відмінно.
Директор Катренюк М.П. ознайомила присутніх з довідкою про стан викладання уроків трудового навчання та образотворчого мистецтва, занять з малювання, аплікації та ліплення.
Практичний психолог Мар`яна Михайлівна підготувала презентацію та виступ з теми: "Психоаналіз проведення уроків та занять природничого циклу".
За результатами проведення педради було записано протокол з відповідними рішеннями.
|