Однією з основних форм пожежно-профілактичної роботи в навчальному закладі є протипожежна пропаганда. Вона повинна бути спрямована на виконання вимог пожежної безпеки і попередження пожеж, викриваючи, в першу чергу, такі причини їх виникнення, як необережне поводження з вогнем, порушення правил експлуатації електроприладів, невиконання протипожежних заходів під час проведення пожежо- небезпечних робіт. Мову про це вели вчителі початкових класів під час проведення Тижня пожежної безпеки «Вогонь – не іграшка!».
Шелепюк С.М. провела з першокласниками бесіду на тему: «Вогонь буває різним». Учні вивчали правила поведінки з вогнем у побуті, старалися зрозуміти, що гра з сірниками призводить до біди, вчилися нести відповідальність за свої вчинки.
Година спілкування «Не жартуй з вогнем!», яку провела з учнями 2 класу класовод Піцул А.М., дала змогу дітям можливість проаналізувати причини виникнення пожежі, розповісти про нещасні випадки, побачених на власні очі. Школярі також вивчили правила поведінки під час пожежі.
Воробець Л.А. провела з третьокласниками бесіду на тему: «Пожежонебезпечні об’єкти. Новорічні свята: новорічна ялинка, електричні гірлянди. Користування печами, камінами», яка стала актуальною в нинішні зимові дні. Учні 3 класу разом з класоводом звернули увагу на пам’ятку, що не можна робити в разі пожежі. Не залишили другорядним питання користування печами та камінами в сільській місцевості.
З учнями 4 класу вчитель Стругарь Л.П. провела бліц-турнір «Пожежна безпека». Школярі закріплювали правила протипожежної безпеки, розвивали навички самозбереження, свідомої поведінки вдома, на природі, у громадських місцях.
|