Від професійної компетентності педагогів,їхнього розуміння необхідності не лише зовнішнього оновлення дошкільної освіти, а й кардинальних змін залежить успішність роботи педагогів за Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі». Процес оновлення та гуманізації дошкільної галузі освіти орієнтує педагогів на цілісний підхід до формування особистості дитини. Дошкільний вік, як звісно,є великим, важливим і відповідальним періодом в житті людини. На цьому віковому етапі закладається фундамент особистості, відбувається швидкісний розвиток психічних процесів, властивостей особистості, ставлення різних видів діяльності, особливо спілкування з дорослими і однолітками. На сучасному етапі педагогам-дошкільникам необхідна не тільки методична, а й психологічна допомога. А для цього потрібно удосконалювати професійну підготовку практичного психолога дошкільного закладу. 30 січня з даної проблеми відбувся семінар практичних психологів дошкільних навчальних закладів на базі Петричанського НВК. Практичні психологи дошкільних закладів району працювали над темою: « Методологічні засади та основні стратегії становлення працівників психологічної служби ДНЗ». Методист-психолог районного методичного центру Колесник А.І. презентувала досвід роботи працівників психологічної служби ДНЗ на тему: «Організація роботи практичного психолога ДНЗ». Учасники семінару мали змогу ознайомитися із основними видами діяльності роботи практичного психолога, представлені Сидоряк М.М. у вигляді слайдів. З метою подолання бар`єрів спілкування, отримання досвіду позитивної взаємодії подолання невпевненості, вираження радості, сприйняття, пам`яті, мислення та мовлення практичний психолог Мар`яна Михайлівна провела корекційно-розвивальне заняття з дітьми старшого дошкільного віку за програмою Куцак І.М. «Стежка успіху». Засобами ІКТ методист-психолог РМЦ Колесник А.І. представила психологам-початківцям презентацію «Організація і проведення психодіагностичної роботи практичним психологом дошкільного закладу». Семінар завершився підведенням підсумків роботи та виробленням методичних рекомендацій.
|